مجید اسماعیلی / پژوهشگر علوم ارتباطات / مدیریت فرهنگی و رسانه

D.r majid.esmaili phd.manager calture and media mass commincation

مجید اسماعیلی / پژوهشگر علوم ارتباطات / مدیریت فرهنگی و رسانه

در لحظه و یا به عبارتی در زمان ایجاد پیام، دیگر نمی توان تاثیر ارتباطات و بالاخصّ رسانه را نادیده گرفت.سواد رسانه ای و شناخت ذائقه مخاطب در تولید محتوا، اثری ماندگار بوجود خواهد آورد.
"در عین سادگی اما تاثیر گذار"
تحصیلات:
کارشناسی روابط عمومی
ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه
پژوهشگر مدیریت فرهنگی و رسانه در مقطع دکترا
تالیافت:
-هنر روابط عمومی
-فرهنگ سازی عدم خرید کالاهای سلامت محور از طریق شبکه های اجتماعی
-اثر بخشی پلیس فتا
-منبر رسانه شیعه

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

۱

کلام ساده          بیان ساده            اقناع مخاطب

انتخاب عبارات ساده، پیام را برای مخاطب قابل فهم و زیبا جلوه خواهد داد.

در مواقع لزوم اگر ذهن آماده شما از کلمات فی البداهه استفاده کند، از تکرار گزارش بی نیاز خواهید بود.

سادگی بیان در آرامش گفتار نهفته، خالی از لطف نیست که بگوییم:

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. پس هر جمله ای را در وقت خودش باید گفت و برخی دیگر را نباید بیان کرد.

مثلاً برای اداره جلسات، ابتدا موضوع یا موضوعات مطرح، بعد نظرات دریافت، و سپس پیشنهاد و در انتها مصوبات نهایی می شود.

نکته دیگر، عدم به کارگیری کلمات غیر معمول و نا مانوس است که مخاطب نمی تواند یا دوست ندارد با آن ارتباط برقرار کند.

ادامه دارد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۳
Dr.majid esmaili

نظرات  (۱)

سلام
از وبلاگتون بازدید شد
مطالبتون جالب بود ممنون
خوشحال میشم از وبلاگ من هم بازدید کنید و نظرتون رو بنویسد
http://khaterateman.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی