مجید اسماعیلی / پژوهشگر علوم ارتباطات / مدیریت فرهنگی و رسانه

D.r majid.esmaili phd.manager calture and media mass commincation

مجید اسماعیلی / پژوهشگر علوم ارتباطات / مدیریت فرهنگی و رسانه

در لحظه و یا به عبارتی در زمان ایجاد پیام، دیگر نمی توان تاثیر ارتباطات و بالاخصّ رسانه را نادیده گرفت.سواد رسانه ای و شناخت ذائقه مخاطب در تولید محتوا، اثری ماندگار بوجود خواهد آورد.
"در عین سادگی اما تاثیر گذار"
تحصیلات:
کارشناسی روابط عمومی
ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه
پژوهشگر مدیریت فرهنگی و رسانه در مقطع دکترا
تالیافت:
-هنر روابط عمومی
-فرهنگ سازی عدم خرید کالاهای سلامت محور از طریق شبکه های اجتماعی
-اثر بخشی پلیس فتا
-منبر رسانه شیعه

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ

۰

مشاوره تخصصی روابط عمومی

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ

نمونه سوالات بر اساس نیمسال طبقه بندی شده است :

در حال بروزرسانی ....

 

نیمسال دوم 92-93

 

نیمسال اول 92-93

 

تابستان 92

 

نیمسال دوم 91-92

 

نیمسال اول 91-92

 

تابستان 91

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی